Společnost Moog Inc. a Komatsu spolupracovaly na výrobě plně elektrického kompaktního kolového nakladače. Společnosti předvedou připojený a automatizační stroj s nulovými emisemi a poháněný baterií na veletrhu bauma 2022 od 24. do 30. října v předváděcí oblasti Komatsu.

Inteligentní systém elektrifikace strojů Moog zahrnuje elektrický trakční motor; elektrické válce zdvihu, naklánění a řízení; výkonová elektronika; počítač pro řízení systému; baterie; a systém správy baterie. Integrovaný software funguje jako mozek systému, který propojuje a inteligentně koordinuje akce napříč strojem, zatímco plně elektrické pohony a motory zajišťují sval. Integrovaný charakter systému umožňuje ideální účinnost a ovladatelnost.

Komatsu poskytlo návrh a montáž na úrovni vozidla, včetně konstrukčních konfigurací, které využívají výhod inteligentního systému elektrifikace strojů Moog.

„Abychom dosáhli našich cílů snížení emisí CO2 z používaných produktů o 50 procent do roku 2030 oproti úrovni z roku 2010, abychom dosáhli uhlíkové neutrality do konce roku 2050, hledáme od dodavatelů slibné technologie, které urychlí vývoj našich elektrických strojů,“ říká Seiichi Fuchita, technologický ředitel (CTO) a prezident vývojové divize ve společnosti Komatsu. “Stroj vyrobený společně s Moogem spojuje silné stránky obou společností a byl dokončen v krátké době. Očekáváme, že společné testování ukáže výhody plně elektrického stroje a ukáže, že spolupráce je výhodná pro obě strany. “

Bezproblémovou integrací více subsystémů včetně správy napájení, řízení pohybu, konektivity a automatizace umožňuje systém Moog OEM výrobcům vyvíjet jejich vlastní diferencované nabídky a přivádět stroje nové generace k životu a zároveň snižovat náklady na vývoj a čas na uvedení produktů na trh.

Společnosti plánují po baumě 2022 společně testovat plně elektrický nakladač, aby dále prokázaly koncept, od kterého Moog a Komatsu očekávají, že dosáhne nové úrovně účinnosti, provozní doby a komfortu. Společné testy společností prokážou, že prodloužily provozní cyklus stroje a pomocí asistenčních funkcí poskytly operátorům pohodlné prostředí pro řízení strojů a jejich dne.

Společnost Moog má historii přeměny hydraulických systémů na elektrické v průmyslových odvětvích včetně letectví, obrany a průmyslových strojů pro aplikace včetně simulátorů pro letecká, námořní a pozemní vozidla. S využitím těchto odborných znalostí pomůže elektrifikační systém Moog společnosti Komatsu řídit nejen pohyb nakladače, ale také jeho spotřebu energie, aby se zlepšila doba provozu a snížily náklady na údržbu ve srovnání s alternativami nafty.

“Naším cílem je urychlení elektrifikace, automatizace a konektivity tím, že umožníme světově nejbezpečnější, nejudržitelnější a nejproduktivnější stroje,” řekl Joe Alfieri, viceprezident a generální ředitel stavební obchodní jednotky Moog. „Naše spolupráce se společností Komatsu ukazuje, že lídři v oboru ve stavebnictví jsou připraveni na stroje s nulovými emisemi a jsme nadšeni, že s nimi můžeme spolupracovat, abychom jim umožnili cestu s našimi elektrickými, propojenými a automatizačními systémy připravenými na výrobu.“

Inteligentní systém elektrifikace strojů Moog je navržen tak, aby byl připojený, připravený na automatizaci a připravený k výrobě. Systém má schopnosti snímání a řízení potřebné pro automatizaci, zatímco integrovaný softwarový rámec přichází s vestavěnými nástroji pro koordinaci více os pohybu a přesné řízení točivého momentu, rychlosti, polohy a síly.

„Abychom dosáhli našich cílů snížení emisí CO2 z používaných produktů o 50 % do roku 2030 oproti úrovním z roku 2010, abychom do konce roku 2050 dosáhli uhlíkové neutrality, hledáme od dodavatelů slibné technologie, které urychlí vývoj našich elektrických strojů,“ řekl Seiichi Fuchita. , Chief Technology Officer (CTO) a prezident vývojové divize Komatsu. “Stroj postavený společně s Moogem spojuje silné stránky obou společností a byl dokončen během krátké doby a očekáváme, že společné testování ukáže výhody plně elektrického stroje a ukáže, že spolupráce je výhodná pro obě strany.”

Avatar photo

Tomáš